Preskočiť na hlavný obsah

Svetlo

Si svetlo mojej duše
a každú sekundu sa mi vkrádaš do mysle,
iba  tvoje srdce vie že to moje iba pre teba bije
a tvoje meno sa mi vrylo do pamäte.

Ja viem že naše svetlo lásky v tvojich očiach nikdy nezhaslo,
aj keď chcem na teba zabudnúť nejde to,
moja láska k tebe je večná,
no už si neviem predstaviť ani sekundu bez teba.

Tak mi pomôž zahojiť rany v mojom srdci,
lebo iba ty mojim liekom si,
nezrieknime sa tejto šanci,
lásku do môjho srdca vráť mi.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Zrada

Srdce mi stláča, ach to tá pomalá a istá zrada, moje nadšenie sa stráca, prichádza zlosť a pocit sklamania. Zdá sa mi že je ďaleko ale je za rohom, tá zrada čo  zraní moje srdce jedným slovom, strácam ťa a neviem sa s tým zmieriť, strácaš sa mi pred očami, čo mám s tým robiť ? Ukončiť to jedným skokom ? Či ukončiť to hnevom, Ukončiť to nenávisťou? Či ukončiť to slzou, Dušou skrz svieca zhasla. Nádej, láska radosť na dno padla Mesiac zanikol, ruža zvädla, A myseľ sa tichom niesla

Láska či kamarátstvo?

Čo to so mnou je, že aj keď nie sme spolu, iba tvoje meno v mojej hlave je, a keď sedím v parku tvoje slová sa mi vkradnú do mysle.  Láska či kamarátsvo ? Tak povedz mi čo to je? Tvoj pohľad ma metie, tak prečo sa to nám stalo. V mojom srdci sa vytvára plamienok lásky , a iba teba volá, Chcela by som aby sa naše pochybnosti stratili, ja verím že čas naše pochybnosti a prekážky zdolá. 

Život plný nástrah

Život plný nástrah, prebieha vo viacerých fázach. Keď nás ovládne strach, a po všetkom ostane len prach. Nástrahy sú nové hry, kde hráme iba my. Stratené sny, pred nimi sa skry. Čakajú ťa všade, Všetci to poznáte, nikdy sa s ňou nehrajte, a uvedomte si, že je to veľmi vážne.